۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۹:۲۶

رئیس دادگستری خارگ:

شاخص‌های امنیتی خارگ مطلوب است/ اقتدار کشور به برکت خون شهدا است

شاخص‌های امنیتی خارگ مطلوب است/ اقتدار کشور به برکت خون شهدا است

بوشهر - رئیس دادگستری جزیره خارگ گفت: امنیت و اقتداری که امروز نظام اسلامی از آن برخوردار است به برکت خون مطهر شهدا است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا حاجب فرد عصر یکشنبه در حاشیه دیدار با خانواده شهید «شنویی» به مناسبت هفته قوه قضائیه اظهار کرد: خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران در جزیره ایثار و ایثارگری خارگ اسوه‌های صبر و مقاومت هستند.

وی افزود : شهدا ناظر و نظاره گر اعمال ما هستند ، همکاران من در قوه قضائیه رسالت خطیری در عرصه عدالت و احقاق حقوق عامه دارند،ضرورت دارد در پاسداری از انقلاب اسلامی ایران و ارائه خدمت به ملت انقلابی ازهیچ کوششی دریغ نورزیم.

حاجب فرد تصریح کرد: هرچه داریم به برکت خون مطهر شهدا است و وظیفه همه مسئولان این است که به بهانه‌های مختلف به دیدار خانواده معظم شهدا رفته و از مقام آنان تجلیل و از خانواده‌های آنها درس صبوری و مقاومت بیاموزند.

این مقام قضایی تاکید کرد: امنیت و اقتداری که امروز نظام اسلامی از آن برخوردار است به برکت خون مطهر شهدا است و پاسداشت خانواده‌های معظم شاهد و تجلیل از مقام ایثار و شهادت در واقع عمل به سیره شهدا و حرکت در مسیر آرمان‌های نظام و انقلاب است.

وی پایان یادآور شد: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه است دشمنان انقلاب نخواهند توانست به این کشور صدمه بزنند.

کد خبر 4014877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha